Welcome to the Support Center
In order to streamline support requests and better serve you, we use a support ticket system. Every support request will be assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. For your reference we provide complete archives and a history of all your support requests. A valid email address is required to submit any ticket.You can use your mobile phone-number as email login, or if you have received a link through SMS, use that number instead as login.
Eg phone-number 0123456789 --> 490123456789@sms.messagebird.com. (49 stands for the country code)
PLEASE NOTE THAT THIS IS A BETA VERSION, SOME ISSUES MAY OCCUR
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Um Support-Anfragen zu optimieren und um Sie besser zu bedienen, nutzen wir ein Support-Ticket-System. Jeder Anfrage wird eine eindeutige Ticket-Nummer zugeordnet, ueber die Sie den Fortschritt verfolgen und moegliche schriftliche Antworten des Technikers erhalten koennen. Für Ihre Information bieten wir ein komplettes Archiv und Historie aller Ihrer Support-Anfragen. Eine gültige E-Mail-Adresse ist erforderlich um ein Ticket zu eröffnen.
Fuer die Anmeldung können Sie Ihre Handy-Nummer als E-Mail verwenden. Wenn Sie einen Link per SMS erhalten haben, dann koennen Sie diesen anstelle in die Emailbox eintragen.
Beispiel: Nummer 0123456789 --> 490123456789@sms.messagebird.com. (49 steht für den Ländercode )
BITTE BEACHTEN SIE DASS ES EINE BETA VERSION IST. ES KÖNNEN EINIGE PROBLEME AUFTRETEN
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We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.